Case Studies

Podnoś

(podnośniki, maszyny budowlane)

Zakres Prac:
Branding
Strategia marki
Projekt graficzny strony
Development strony
Informacje o projekcie strony internetowej:
Budżet realizacji podobnego projektu design
5-7 k
Budżet realizacji podobnego developmentu
7-9 k
Wykorzystana technologia
Wordpress
Szczegóły działań:
Zbudowanie atrakcyjnej i czytelnej strony internetowej dla firmy sprzedającej podnośniki w modelu B2B
Zbudowanie wyrózniającej się identyfikaci brandingowej (nowe logo + key visual) w branży maszyn budowlanych
Opracowane strategii marki oraz propozycji wartości, budującej świadomość marki podnos.pl - jako zaufanego dystrybutora, oferującego niezawodny i innowacyjny sprzęt budowlany
Cele:
Przygotowanie strony internetowej w sposób, który umożliwi administratorowi swobodne dodawane i modyfikowanie oferty - poprzez wewnętrzny panel CMS
Opracowanie projektu strony, który będzie gruntował zaufanie do marki i w atrakcyjny sposób prezentował ofertę maszyn budowlanych

Sprawdź nasze realizacje

Zobacz wszystkie