Case Studies

Esteticon
Instytut Zdrowia i Urody

Zakres Prac:
Strategia marki
Re-branding
Kampanie performance
Projekt graficzny strony
Development strony
Informacje o projekcie strony:
Budżet realizacji podobnego projektu design
6-8 k
Budżet realizacji podobnego developmentu
7-10 k
Wykorzystana technologia
Wordpress
Cele Biznesowe:
Pozyskanie nowych klientów poprzez kampanie ads oraz budowanie świadomości marki jako kliniki premium, z godnymi zaufania specjalistami i najwyższej jakości sprzętem
Zaprojektowanie funkcjonalnej i intuicyjnej strony internetowej, prezentującej w atrakcyjny sposób wartości marki i budzącej zaufanie w branży usług medycznych
Zaprojektowanie atrakcyjnego, nowoczesnego i lekkiego designu strony
Zbudowanie wewnętrznego panelu admina do swobodnego zarządzania treścią i automatycznego generowania nowych usług / specjalistów
Wyodrębnienie głównych segmentów usług oraz dopasowanie do nich adekwatnych zabiegów
Zilustrowanie w przejrzysty i wyczerpujący sposób poszczególnych zabiegów
Opracowanie spójnej kolorystyki na nowej stronie, opartej o wcześniejszy Key Visual.
Początkowe bariery i wyzwania:
Brak opracowanej spójnej strategii brandu i komunikacji marketingowej
Brak wyróżników rynkowych marki
Czytelne przedstawienie na stronie szerokiego spektrum obszarów działań firmy
Przygotowanie kreatywnych, a zarazem profesjonalnych kreacji pod poszczególne segmenty działań.

Stworzenie i implementacja strony internetowej dla klienta Esteticon

Kiedy perfekcja spotyka innowację, powstaje naprawdę coś wyjątkowego. Esteticon to renomowane miejsce, które łączy 3 obszary działań: medycynę estetyczną, stomatologię i kosmetologię. Z dumą prezentujemy rezultat naszej współpracy: elegancką i nowoczesną stronę internetową, w której estetyka idzie w parze z funkcjonalnością.

O kliencie

Klient zwrócił się do naszej agencji w celu stworzenia strony internetowej oraz w późniejszym etapie – kampanii performance. Zależało mu na tym, by strona była nie tylko wirtualną „wizytówką” instytutu, ale też lustrzanym odbiciem piękna i profesjonalizmu branży, którą reprezentuje. Istotnym elementem było również to, by strona odzwierciedla wartości, jakie są bliskie miejscu Esteticon: profesjonalizm, rzetelność oraz dbanie o komfort i bezpieczeństwo klienta.

Jak to zrobiliśmy?

1
Warsztaty strategiczne

Podczas warsztatów strategicznych zdefiniowaliśmy główny cel: stworzenie nowej strony internetowej, która nadal łączyłaby 3 główne segmenty działalności naszego klienta: stomatologię, kosmetologię oraz medycynę estetyczną. Poprzednia strona internetowa była nieintuicyjna dla potencjalnego klienta oraz zaprojektowana bez strategicznego rozplanowania architektury treści i całego designu.

Przed rozpoczęciem tworzenia strony internetowej, opracowaliśmy wspólnie z klientem strategię komunikacji marki. Pozwoliło nam to ugruntować solidne fundamenty nie tylko pod kątem tego, jak powinna wyglądać idealna komunikacja na stronie internetowej. Jest to również istotne z perspektywy późniejszych działań w pozostałych obszarach marketingu, które będziemy realizować.

2
Warsztaty strategiczne

Strategia komunikacji dała doskonałe podłoże do skutecznej realizacji pozostałych działań. Jednym z takich aspektów było zaprojektowanie i implementacja od podstaw zupełnie nowej strony internetowej firmy. Poprzednia strona nie ilustrowała wystarczająco rozróżnienia poszczególnych segmentów głównych usług ani tego, dlaczego warto z nich skorzystać dokładnie w tym miejscu.

Przy opracowywaniu koncepcji strony mieliśmy 2 główne cele. Pierwszy z nich odnosił się do przedstawienia całej, komplementarnej oferty firmy w najbardziej przystępnej i czytelnej dla użytkownika formie. Drugi skupiał się wokół budowania zaufania potencjalnego klienta, poprzez utrwalanie wizerunku specjalistów jako wykwalifikowanych ekspertów i profesjonalistów w danej dziedzinie.

Najważniejszym aspektem było zaprojektowanie całej koncepcji strony, która jasno i precyzyjnie wyodrębniałaby 3 segmenty usług: stomatologię, medycynę estetyczną oraz kosmetologię estetyczną. Do każdego z nich został przypisany odpowiedni wachlarz zabiegów, odpowiadający danemu segmentowi głównej usługi.

Cała koncepcja strony opierała się o tym, by była ona czytelna i klarowna zarówno pod kątem wizualnym, jak i rozmieszczenia architektury treści. Zależało nam na ukazaniu projektu strony bez zbędnego przeładowania użytkownika obrazami i opisami, które mogłyby przytłaczać potencjalnego klienta,

Projekt strony opierał się na wcześniejszej identyfikacji wizualnej. Głównym, bazowym kolorem jest biel, która została przełamana elementami czerwieni, doskonale współgrającej z logotypem. Zawiera on pełną nazwę instytutu oraz sygnet w postaci soczyście czerwonych ust, które mają utrwalać w świadomości klienta przekaz o tym, że szeroki wachlarz oferty instytutu pozwoli dopasować usługę do określonej potrzeby klienta.

tworząc kontrastowe, lecz harmonijne połączenie. Istotną kwestią było również wyodrębnienia miejsca na sekcję “o nas”, gdzie klient znajdzie więcej informacji o samej firmie oraz “rezerwuj wizytę”, w której może wybrać kategorię usług, która go interesuje i umówić się na wizytę.

Dzisiejsi użytkownicy są coraz bardziej wymagający. Dlatego zadbaliśmy, aby strona była nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale również intuicyjna i responsywna. Całość strony została zaprojektowana zgodnie z zasadami UX, ze szczególnym zwróceniem uwagi na takie elementy jak: funkcjonalność, intuicyjność oraz łatwa nawigacja po poszczególnych sekcjach strony.

Web design

Ostateczne wdrożenie projektu strony internetowej dla klienta Esteticon stanowiło dla nas wyzwanie, którego z chęcią się podjęliśmy. Współczesne strony internetowe to nie tylko estetyka – ale przede wszystkim projektowanie ich pod kątem jak najlepszego doświadczenia użytkownika.

W erze, gdy uwaga użytkowników jest cenniejsza niż kiedykolwiek wcześniej, zwróciliśmy szczególną uwagę na to, by nasza strona ładowała się bez problemu, a każdy, kto ją odwiedza, może liczyć na płynną i efektywną nawigację. Dostosowaliśmy stronę pod kątem responsywności do szerokiej gamy urządzeń: od stacjonarnych po mobilne, tak, by była przyjazna dla każdego użytkownika.

Bezpieczeństwo odwiedzających jest dla nas priorytetem, dlatego też podjęliśmy odpowiednie kroki, by każdy czuł się bezpiecznie korzystając z naszej witryny. Wprowadziliśmy najnowsze protokoły bezpieczeństwa i technologie, aby chronić prywatność i dane każdego, kto korzysta ze strony. Decyzja o wyborze niezawodnego hostingu była kluczowym elementem w zapewnieniu nieprzerwanego działania naszej witryny, niezależnie od ruchu na stronie.

Przy całym projekcie nasza wizja była jasna: pokazać, że różnorodność wcale nie musi oznaczać komplikacji.Poprzez połączenie wysokiej jakości grafiki z dopracowanym UX-em oraz świadomym projektowaniem doświadczenia użytkownika, udało nam się stworzyć witrynę, która nie tylko łączy różne segmenty usług w harmonijną całość, ale też skutecznie odpowiada na oczekiwania i potrzeby współczesnych użytkowników.

Co zyskał klient?
Czytelność i przejrzystość: Starannie uszeregowane segmenty ułatwiają zrozumienie oferty i szybkie znalezienie informacji
Responsywność: Strona idealnie dostosowuje się do urządzeń mobilnych i desktopowych, gwarantując doskonałe wrażenia.
Szybka modyfikacja treści: Możliwość szybkiej aktualizacji treści umożliwia dostosowanie strony do bieżących wymagań.
Synergia użyteczności, funkcjonalności i intuicyjności: Projekt witryny łączy te elementy, co zwiększa komfort i nawigację na stronie.

Sprawdź nasze realizacje

Zobacz wszystkie
Chcesz rozwinąć swój biznes, poprawić wyniki sprzedaży lub zrealizować strategiczne cele - ale nie masz pewności, od czego zacząć?
A może masz już określone konkretne marketingowe lub biznesowe potrzeby - i szukasz partnera, który pomoże Ci je zrealizować.
Skontaktuj się z nami i opowiedz nam o swoich potrzebach.