Czy da się stworzyć czytelną, funkcjonalną i atrakcyjną stronę internetową, która zaprezentuje nowoczesny model treningu w kamizelkach EMS i przekona klienta do skorzystania z takiej usługi? Tak, bez wątpienia. Nawet w przypadku, kiedy ten rodzaj usługi jest niszowy, a cena jednego treningu przewyższa wielokrotnie średnią cenę miesięcznego karnetu na siłownię?
Oczywiście! Sprawdź, jak podołaliśmy temu wyzwaniu, tworząc stronę dla naszego klienta z branży fitness.
Czy da się stworzyć czytelną, funkcjonalną i atrakcyjną stronę internetową, która zaprezentuje nowoczesny model treningu w kamizelkach EMS i przekona klienta do skorzystania z takiej usługi? Tak, bez wątpienia. Nawet w przypadku, kiedy ten rodzaj usługi jest niszowy, a cena jednego treningu przewyższa wielokrotnie średnią cenę miesięcznego karnetu na siłownię? Oczywiście! Sprawdź, jak podołaliśmy temu wyzwaniu, projektując stronę dla naszego klienta – studio 4senses.
Nasze działania rozpoczęliśmy od opracowania strategii komunikacji, która zawsze stanowi fundament do dalszych działań w obszarze stron internetowych oraz performance’u. Przeanalizowaliśmy profile naszych potencjalnych klientów i wytypowaliśmy kilka głównych person, do których kierowany będzie przekaz marketingowy. Przeanalizowaliśmy ich potrzeby, zdefiniowaliśmy ich nawyki, obawy i impulsy zakupowe oraz dotarliśmy do sedna ich motywacji stojącej za wyborem usług w tej kategorii.
Wypracowaliśmy również 4 główne filary oparte o UVP marki (Unique Value Proposition) oraz główny claim w pełni definiujący studio treningu EMS 4senses:
„Szybciej” ma podkreślić fakt, że treningi pomagają klientom przyspieszyć osiąganie celów. Może to oznaczać zwiększenie wydajności treningowej, skracanie czasu potrzebnego na osiągnięcie wyników oraz zwyczajnie szybsze rezultaty w porównaniu z innymi metodami treningu.
„Lepiej” odnosi się do poprawy jakości treningu. Jeden trening EMS stymuluje 12 partii mięśni w jednym czasie i jest wykonywany pod okiem doświadczonego trenera w bezpiecznych i komfortowych warunkach. Dzięki temu mamy pewność maksymalnych rezultatów w krótkim czasie.
„Skuteczniej” nawiązuje do większej efektywności w stosunku do tradycyjnych form treningu. Jeden trening pozwala spalić aż 900 kcal, co sprawia, że daje nieporównywalnie lepsze rezultaty zestawiając go np. z treningiem siłowym.
Claim jest zatem klarowny, przekonujący i łatwo zapadający w pamięć odbiorców, przez co zwiększa wartość dodaną takiej usługi w umyśle klienta.
Przy tworzeniu strony internetowej zależało nam nie tylko na użytecznych funkcjonalnościach, ale także na atrakcyjnym wyglądzie, który przykuwa uwagę użytkownika. Cała strona została zaprojektowana w minimalistycznym stylu, z dominującymi kolorami bieli i granatu, który jest charakterystyczny dla kamizelek stosowanych w treningu EMS.
Główna sekcja strony rozpoczyna się od wyrazistego nagłówka, który przyciąga uwagę odwiedzających i wprowadza ich w świat treningu EMS. Na górnym pasku umieściliśmy logo klienta, które wyróżnia się na tle białego tła, podkreślając minimalistyczny charakter strony. Poniżej umieściliśmy menu nawigacyjne, które zawiera sekcje: „Oferta”, „O nas”, „Zespół”, „Cennik”, „Artykuły” oraz „Najczęściej zadawane pytania”.
Hero section wita nas wcześniej opracowanym w strategii komunikacji claimem oraz krótkim wyjaśnieniem, co oferuje studio 4senses. W kolejnych sekcjach pokazujemy więcej korzyści płynących z treningu EMS. Komunikat ten został dodatkowo pogłębiony – w formie slidera ze zdjęciami prawdziwych osób na treningu. Możemy bez problemu zauważyć, że trening nie jest ciężki, wygląda na przyjemny i co najważniejsze – jest prowadzony pod okiem doświadczonych trenerów. Pozwala to na ugruntowanie w świadomości klienta treningu EMS jako przyjemnego doświadczenia, które pozwoli osiągnąć zamierzone cele, bez ryzyka kontuzji i urazów, co zdarza się nawet podczas ćwiczeń na siłowni.
Poniżej, w czytelnej formie graficznej przedstawiliśmy nieco kosmiczne pochodzenie technologii zastosowanej w kamizelkach do treningu EMS, co dodatkowo uwiarygadnia tę usługę w oczach klientów.
Oddzielnie zaprojektowana sekcja “o nas” pokazuje więcej informacji o firmie oraz uwypukla dodatkowe atuty studio 4senses. Spokojna, kameralna atmosfera kreuje w świadomości klienta połączenie przyjemnego elementu z pożytecznym, możliwości dodatkowego relaksu i trenowania w maksymalnie komfortowych warunkach.
Zaplanowaliśmy również sekcję w formie Q&A, która zawiera pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania związane z treningami EMS.
Kolejną sekcją jest „cennik”, gdzie przedstawiamy nasze różne pakiety treningowe wraz z ich opisami i cenami. Również w tej sekcji postawiliśmy na minimalizm poprzez proste tabele, które prezentują te informacje w czytelny sposób.
Następnie, na stronie umieściliśmy sekcję „artykuły”, gdzie będą publikowane informacje i porady związane z tym modelem treningu. Ta sekcja zawiera miniaturki zdjęć artykułów, które przekierowują odwiedzających do pełnych artykułów. Wykorzystaliśmy prosty układ kafelkowy, aby wizualnie podzielić te informacje.
Dbałość o każdy detal sprawia, że stworzyliśmy niezwykle czytelną i intuicyjną nawigację, umożliwiającą łatwe poruszanie się po stronie. Kombinacja wyrazistych kolorów i nowoczesnego designu nadaje stronie innowacyjny charakter, idealnie oddając nowatorskość modelu treningu z kamizelkami EMS.
Staraliśmy się zapewnić nie tylko estetyczną i funkcjonalną stronę internetową, ale także skupiliśmy się na tworzeniu wysokiej jakości kodu, który napędza witrynę. Zrozumienie, że lekki i przejrzysty kod jest niezbędny dla profesjonalnego działania strony, pozwoliło nam zagwarantować optymalne doświadczenie dla użytkowników.
Podczas procesu tworzenia strony internetowej, skoncentrowaliśmy się na zastosowaniu najnowszych standardów kodowania oraz przestrzeganiu najlepszych praktyk w branży. Stworzenie czystego i zwięzłego kodu miało kluczowe znaczenie zarówno dla naszych programistów, jak i dla wydajności samej strony oraz jej łatwego utrzymania w przyszłości.
Naszym priorytetem było minimalizowanie liczby zbędnych linii kodu, wykorzystując skondensowane i zoptymalizowane rozwiązania. Korzystamy z najnowszych technologii i frameworków, które umożliwiają nam tworzenie responsywnych i elastycznych stron, dostosowanych do różnych urządzeń i przeglądarek. Naszym celem było zapewnienie użytkownikom płynnego i intuicyjnego doświadczenia podczas przeglądania naszej strony, niezależnie od tego, czy korzystają z komputera, smartfona czy tabletu. Poprzez ten element stworzyliśmy stronę, która nie tylko prezentuje się profesjonalnie, ale także działa sprawnie i zapewnia niezapomniane doświadczenia naszym klientom.
Cały projekt strony internetowej dla studia treningu EMS 4senses jest rezultatem starannego planowania i uwzględnienia potrzeb klientów i ugruntowania naszych działań pod kątem customer experience. Od strategii komunikacji, przez działania UX-owe, po dbałość o detale – naszym celem było stworzenie spójnej, funkcjonalnej i atrakcyjnej strony, która przyciąga uwagę odwiedzających . I naszym zdaniem – rezultat mówi sam za siebie.
Po stworzeniu strony internetowej dedykowanej treningowi EMS, nasze działania nie ograniczyły się jedynie do tego. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie pełnej gamy narzędzi reklamowych, aby kompleksowo i efektywnie dotrzeć do naszej docelowej grupy klientów.
W przypadku kampanii na Facebooku skupiliśmy się na Aktywności i Zasięgu, co pozwoliło nam angażować użytkowników i budować zaufanie do naszej marki. Kreacje reklamowe zostały starannie zaprojektowane, aby w atrakcyjny sposób przedstawiać trening EMS, jego korzyści i zalety w porównaniu z tradycyjnymi formami treningu.
Nasza kampania reklamowa miała na celu skuteczne budowanie bazy danych do remarketingu poprzez zaangażowanie użytkowników na Facebooku. Zależało nam na przyciągnięciu uwagi aktywnych osób, które podejmą akcje, takie jak komentarze i polubienia pod naszymi reklamami. Ostatecznym celem jest zwiększenie zaufania do firmy i budowanie ich lojalności, poprzez społeczny dowód słuszności.
Kampania Zasięgu opierała się na kilku kreacjach o charakterze informacyjnym. Przedstawiliśmy, czym jest trening EMS, jakie efekty można osiągnąć dzięki tej metodzie oraz dlaczego warto wybrać właśnie nasze studio treningowe. Optymalizacja na „wyświetlenia” pozwoliła na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów.
Kolejnym krokiem była implementacja narzędzi analitycznych, niezbędnych do późniejszych działań w obszarze Performance Marketingu – Google Tag Manager Server Side i GA4. Wdrożyliśmy również narzędzie HotJar, którego zadaniem jest późniejsza analiza tego, czy nasze koncepcje dotyczące ścieżek użytkownika były prawidłowe. Dostosowaliśmy analitykę do najnowszych zaleceń BigTechowych firm, aby nie przeoczyć najmniejszych informacji o użytkownikach strony.
Nasza kampania reklamowa miała na celu skuteczne budowanie bazy danych do remarketingu poprzez zaangażowanie użytkowników na Facebooku. Zależało nam na przyciągnięciu uwagi aktywnych osób, które podejmą akcje, takie jak komentarze i polubienia pod naszymi reklamami. Ostatecznym celem jest zwiększenie zaufania do firmy i budowanie ich lojalności, poprzez społeczny dowód słuszności.
ze słowami na luźnym dopasowaniu – generuje wysoką konwersję od osób, które nie są zaznajomione z treningiem EMS. „Sprzedaż” odbywa się poprzez komunikację na stronie internetowej.Natomiast Search na słowa EMS i pokrewne docelowo docierają do osób, które już wiedzą, czym jest trening EMS i szukają odpowiedniego miejsca.
To kreacje graficzne wyświetlane na różnych stronach internetowych. Są one dedykowane dla osób, które były już na stronie studia treningowego 4senses i są podobne do dotychczasowych realizujących konwersję .
Dodatkowo, na stronie studia treningowego 4senses zastosowaliśmy ciekawy zabieg ukrycia numeru telefonu, który jednocześnie utrudniał konwersję, ale zwiększał jej „moc„. Dzięki temu naciśnięcie na numer telefonu stawało się interakcją, która mogła pozostawić większe wrażenie na użytkownikach. To przykuwało uwagę i podkreślało innowacyjny charakter naszego studia treningowego.
Cała nasza strategia na Facebooku i Google była ściśle skoordynowana, aby zapewnić pełne spektrum doświadczeń dla naszych potencjalnych klientów. Stawialiśmy na zaangażowanie, edukację i budowanie społecznego dowodu słuszności, co przyczyniło się do zwiększenia zaufania do naszej marki i budowy lojalności klientów. Nasze różnorodne kampanie pozwoliły na skuteczne dotarcie do różnych grup odbiorców, zarówno tych, którzy byli już zainteresowani treningiem EMS, jak i tych, którzy jeszcze go nie znali, osiągając satysfakcjonujący klienta rezultat.