Digital Marketing
Zacznij zbierać szczegółowe dane o użytkownikach odwiedzających Twoją stronę internetową za darmo.
Aby zachować ciągłość danych. Google Universal Analytics od 1 lipca jest wygaszane.
Aby mieć dane, które pomogą poprawić skuteczność działań marketingowych.
Aby skuteczniej zarządzać budżetami reklamowymi w firmie.
Aby nie tracić cennych danych związanych z wygaszeniem Universal Analytics.
Aby śledzić działania na różnych urządzeniach i platformach.
Aby mieć dostęp do większej ilości niestandardowych metryk i integracji.
Google Analytics to darmowe narzędzie, które jest używane przez ponad połowę witryn internetowych. Służy do analizy danych na temat użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową. Od 1 lipca 2023 Universal Analytics przestaje zbierać i przetwarzać dane o ruchu, dlatego wymagana jest migracja do Google Analytics 4.
Nie czekaj i zabezpiecz ciągłość swoich danych za darmo. Jeżeli nie zainstalowałeś GA4 teraz, tracisz właśnie wszystkie dane o swoich odwiedzających, a to utrudni Ci podejmowanie przemyślanych decyzji marketingowych – teraz, jak i w przyszłości.
01
02
03
01
Rozmawiamy o Twoich wyzwaniach biznesowych, problemach i potrzebach.
02
Analizujemy twoje cele biznesowe oraz opcjonalnie dotychczasowe konto Universal Analytics, aby na ich podstawie skonfigurować GA4 dla Twojej firmy.
03
Wdrażamy Google Tag Manager na stronie, konfigurujemy zdarzenia i podpinamy Google Analytics 4.
04
Konfigurujemy konto Google Analytics 4 zgodnie z naszą checklistą wdrożeniową i sprawdzamy poprawność wdrożenia.
W Google Analytics 4 będziesz miał możliwość dostosowywania raportów do swoich zindywidualizowanych potrzeb.
Raporty szyte na miarę oparte o min.:.
Rozbudowane lejki konwersji
Kohorty
Ścieżki użytkownika
Tabele
Dzięki Google Analytics 4 możesz śledzić użytkowników na różnych urządzeniach mobilnych i desktopowych w bardziej precyzyjny sposób niż było to możliwe wcześniej.
GA4 to nowe podejście do śledzenia danych. Skorzystaj z mocy marketingu data-driven
Dokładne monitorowanie interakcji poprzez model zorientowany na zdarzenia
Precyzyjne segmentowanie użytkowników
Możliwość śledzenia niestandardowych zdarzeń bez dodatkowego kodowania
Lepsze zrozumienie efektywności różnych kanałów dotarcia do użytkowników
Przechodząc z Universal Analytics na Google Analytics 4 zachowasz ciągłość zbieranych przez Ciebie danych o użytkownikach.
Dane są kluczowe do podejmowania ważnych i logicznych decyzji biznesowych
Możliwość porównywania danych z Universal Analitycs
Zachowanie historycznych danych dla długoterminowej analizy
Będziesz mógł sprawdzić okres po okresie jak funkcjonował Twój biznes
Nowy Google Analytics 4 jest przygotowany z myślą o analizie danych zgodnie z prawem i restrykcjami dotyczącymi prywatności użytkowników i zbierania danych.
Spełnisz wszystkie zaawansowane regulacje dot. zbierania danych:
Zgodność z regulacjami dotyczącymi prywatności, takimi jak GDPR i CCPA
Anonimizacja danych użytkowników, zapewniająca prywatność
Kontrola nad udostępnianiem danych
Za darmo połączysz Google Analytics z BigQuery – hurtownią danych, dzięki której będziesz mógł łączyć i analizować dane z różnych źródeł i wykorzystywać je do innych działań marketingowych i sprzedażowych.
Co daje połączenie z BigQuery?
Szybka analiza danych z różnych źródeł, np. CRM, WMS, ERP, YouTube, Facebook itd.
Wykorzystanie uczenia maszynowego w celu ograniczenia pisania kodu źródłowego i przenoszenia danych.
Analiza dużych zestawów danych w czasie rzeczywistym i możliwość zintegrowania z przystępnymi narzędziami do wizualizacji danych.
Wspieranie wielu decyzji biznesowych
Możliwość wykorzystania BigQuery do personalizacji elementów w Twojej witrynie pod każdego użytkownika, np. automatyczne dopasowanie grup produktów do użytkownika.
Wypełnij poniższy formularz. Oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.