Link

Darmowa konfiguracja 
4

Zacznij zbierać szczegółowe dane o użytkownikach odwiedzających Twoją stronę internetową za darmo.

Dlaczego potrzebna jest Ci konfiguracja GA4?

Aby zachować ciągłość danych. Google Universal Analytics od 1 lipca jest wygaszane.

Aby mieć dane, które pomogą poprawić skuteczność działań marketingowych.

Aby skuteczniej zarządzać budżetami reklamowymi w firmie.

Aby nie tracić cennych danych związanych z wygaszeniem Universal Analytics.

Aby śledzić działania na różnych urządzeniach i platformach.

Aby mieć dostęp do większej ilości niestandardowych metryk i integracji.

Google Analytics to darmowe narzędzie, które jest używane przez ponad połowę witryn internetowych. Służy do analizy danych na temat użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową. Od 1 lipca 2023 Universal Analytics przestaje zbierać i przetwarzać dane o ruchu, dlatego wymagana jest migracja do Google Analytics 4.

Nie czekaj i zabezpiecz ciągłość swoich danych za darmo. Jeżeli nie zainstalowałeś GA4 teraz, tracisz właśnie wszystkie dane o swoich odwiedzających, a to utrudni Ci podejmowanie przemyślanych decyzji marketingowych – teraz, jak i w przyszłości.

Sukces w trzech krokach

Wypełniasz formularz zgłoszeniowy.

Kontaktujemy się z Tobą i konfigurujemy narzędzie analityczne na stronie – za darmo.

Otrzymujesz poprawnie skonfigurowaną analitykę na swojej stronie, która pomoże Ci w Twoich działaniach marketingowych.

Poznaj proces naszej pracy

Darmowa konsultacja

Rozmawiamy o Twoich wyzwaniach biznesowych, problemach i potrzebach.

Analiza

Analizujemy twoje cele biznesowe oraz opcjonalnie dotychczasowe konto Universal Analytics, aby na ich podstawie skonfigurować GA4 dla Twojej firmy.

Wdrożenie

Wdrażamy Google Tag Manager na stronie, konfigurujemy zdarzenia i podpinamy Google Analytics 4.

Konfiguracja

Konfigurujemy konto Google Analytics 4 zgodnie z naszą checklistą wdrożeniową i sprawdzamy poprawność wdrożenia.

Większe możliwości analiz

W Google Analytics 4 będziesz miał możliwość dostosowywania raportów do swoich zindywidualizowanych potrzeb.

Raporty szyte na miarę oparte o min.:.

Rozbudowane lejki konwersji

Kohorty

Ścieżki użytkownika

Tabele

Bardziej precyzyjny model śledzenia zachowań użytkowników

Dzięki Google Analytics 4 możesz śledzić użytkowników na różnych urządzeniach mobilnych i desktopowych w bardziej precyzyjny sposób niż było to możliwe wcześniej.

GA4 to nowe podejście do śledzenia danych. Skorzystaj z mocy marketingu data-driven

Dokładne monitorowanie interakcji poprzez model zorientowany na zdarzenia

Precyzyjne segmentowanie użytkowników

Możliwość śledzenia niestandardowych zdarzeń bez dodatkowego kodowania

Lepsze zrozumienie efektywności różnych kanałów dotarcia do użytkowników

Zachowasz ciągłość danych

Przechodząc z Universal Analytics na Google Analytics 4 zachowasz ciągłość zbieranych przez Ciebie danych o użytkownikach.

Dane są kluczowe do podejmowania ważnych i logicznych decyzji biznesowych

Możliwość porównywania danych z Universal Analitycs

Zachowanie historycznych danych dla długoterminowej analizy

Będziesz mógł sprawdzić okres po okresie jak funkcjonował Twój biznes

Bezpieczeństwo danych

Nowy Google Analytics 4 jest przygotowany z myślą o analizie danych zgodnie z prawem i restrykcjami dotyczącymi prywatności użytkowników i zbierania danych.

Spełnisz wszystkie zaawansowane regulacje dot. zbierania danych:

Zgodność z regulacjami dotyczącymi prywatności, takimi jak GDPR i CCPA

Anonimizacja danych użytkowników, zapewniająca prywatność

Kontrola nad udostępnianiem danych

Bezpłatne połączenie z BigQuery

Za darmo połączysz Google Analytics z BigQuery – hurtownią danych, dzięki której będziesz mógł łączyć i analizować dane z różnych źródeł i wykorzystywać je do innych działań marketingowych i sprzedażowych.

Co daje połączenie z BigQuery?

Szybka analiza danych z różnych źródeł, np. CRM, WMS, ERP, YouTube, Facebook itd.

Wykorzystanie uczenia maszynowego w celu ograniczenia pisania kodu źródłowego i przenoszenia danych.

Analiza dużych zestawów danych w czasie rzeczywistym i możliwość zintegrowania z przystępnymi narzędziami do wizualizacji danych.

Wspieranie wielu decyzji biznesowych

Możliwość wykorzystania BigQuery do personalizacji elementów w Twojej witrynie pod każdego użytkownika, np. automatyczne dopasowanie grup produktów do użytkownika.

Jesteś zainteresowany?
Wypełnij formularz

Wypełnij poniższy formularz. Oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.


Chcesz poznać więcej szczegółów? Umów się na darmową konsultację.