Punkt startowy naszych projektów stron internetowych i kampanii promocyjnych. Nasze wspólne warsztaty strategiczne staną się mapą Twojego brandu, a my - jego przewodnikiem po zawiłym świecie digital marketingu.
Punkt startowy naszych projektów stron internetowych i kampanii promocyjnych. Nasze wspólne warsztaty strategiczne staną się mapą Twojego brandu, a my - jego przewodnikiem po zawiłym świecie digital marketingu.
Naszą wspólną drogę przy projektach stron internetowych i wdrażaniu marketingu, rozpoczynamy od udzielenia precyzyjnej odpowiedzi na pytania: jak kupuje Twój klient oraz jak powinien sprzedawać Twój brand?
process_
Do jakiego segmentu rynku sprzedajemy?
Co i jak powinniśmy komunikować klientom?
Jaka jest nasza Unikalna Propozycja Wartości?
Jak powinny wyglądać nasze plany taktyczne?
process_
Jak wygląda nasz SWOT?
Jak dobrać lejek marketingowy do biznesu?
Jak właściwie zbudować customer roadmap?
Jaki jest nasz plan działań marketingowych?
process_
Jak zamienimy leady marketingowe w sprzedaż?
Jak zbudować proces sprzedaży w naszej firmie?
Jak wdrożyć proces sprzedaży w zespół?
Jak zbudować proces zarządzania sprzedażą?
Wyróżnij się na rynku. Zaprojektujemy precyzyjny wizerunek Twojego brandu, zadbamy o jego spójną identyfikację wizualną i jak najlepsze doświadczenia klienta w czasie styczności z Twoją marką.
Kreowanie spójnego wizerunku Twojego brandu powinno rozpocząć się od zdefiniowania odpowiedzi na kluczowe pytanie: jakie unikalne wartości i elementy wyróżniają Twoją markę spośród innych?
Strona internetowa - Twój najskuteczniejszy handlowiec. Nie uznajemy w tym względzie kompromisów. Zbudujemy stronę, która nie tylko “wygląda”. Umożliwi Ci przede wszystkim efektywne skalowania zysków Twojego biznesu.
Dbamy o każdy istotny element projektowanych stron internetowych.
Przemyślany plan komunikacji, oparty o analizę procesu zakupu Twojego klienta i odpowiadający precyzyjnie na jego potrzeby.
Opracowana struktura treści, wspierająca odpowiednią komunikacjęz klientem, umożliwiająca skuteczne pozycjonowanie / działania SEO.
W pełni responsywny design, zgodny z aktualnymi trendami UX / UI, projektowany oddzielnie pod mobile i desktop.
Wysokiej jakości, dedykowany kod strony, zapewniający stabilność, bezpieczeństwo, szybkość i najwyższe wyniki w testach performance.
Precyzyjnie skonfigurowane narzędzia analityczne, przygotowane do skutecznego skalowania sprzedaży.
Naszą pracę rozpoczynamy zawsze od warsztatów projektowych. W czasie ich trwania, wspólnie ustalimy: co jest kluczowe dla Twojego biznesu oraz jak sprawić, by Twoja strona komunikowała się właściwie ze swoimi klientami i skutecznie generowała sprzedaż.
Discovery workshop
SEO / UX Analysis
Web design / UI
Web development
Analytics / data
Support
Marketing, który generuje dochód i realizuje biznesowe cele. Dobierzemy odpowiednie kanały promocji i ekspozycji Twojej marki, a następnie wdrożymy proces skutecznychi skoordynowanych działań marketingowych. Zadbamy o wdrożenie odpowiedniej analityki i marketing automations.
Nasze kampanie marketingowe prowadzimy w oparciu o zaprojektowane lejki konwersji, dzięki czemu stale mierzymy efekty i kontrolujemy ich skuteczność.
Budujemy je jako proces zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, w obszarze performance (Facebook / Google Ads), social media, SEO, PRu, analityki i innych.
Komunikacja marki
Tik Tok
Kampanie performance
Budowanie rozpoznawalności marki
Aktywność / działania
Konwersja / sprzedaż
Analiza danych i procesy
Konfiguracja Google Analytics 4
Konfiguracja Google Tag Manager
Konfiguracja Pixel Facebook
Marketing automation
Wdrożenia CRM
Kampanie performance
Kampanie w sieci wyszukiwania
Kampanie w sieci reklamowa
Kampanie Performance Max
Kampanie wideo / produktowe
Widoczność
SEO / PR SEO
Wizytówki Google Moja firma
Dodatkowe
PR / Content marketing
Influencer marketing
Podejmowane działania planujemy na poszczególnych etapach lejka: ToFu - górnej części, MoFu - środkowej i BoFu - dolnej. W czasie trwania kampanii, nadzorujemy na jakim etapie procesu zakupowego znajduje aktualnie się nasz klient, co pozwala nam świadomie prowadzić go w kierunku sprzedaży.
"Be brave enough to start a conversation that matters."
- Margaret Wheatley